tirsdag 5. april 2011

Suntec City

Hei hei,

Yes, da var helgen over, og vel så det! Christian dro til Shanghai i dag, så nå er det bare meg og en litt pjusk Filip her. Han har litt feber, så vi lurer på om det kan være noen flere tenner på vei..

På fredag var jeg invitert på lunsj sammen med noen andre norske damer med barn. Det var kjempe hyggelig for både meg og Filip. Fikk også mange gode råd og tips om det å bo her...

På kvelden dro Christian på en norsk sjømatmiddag som holdes årlig her i Singapore. Det var over 1000 mennesker som deltok. Jeg var også invitert, men "noen" måtte jo sitte barnevakt!!!%&?!  Nei da, he he he...



På lørdag tok vi bilen til "Suntec City",  som på en måte er en by i byen. Jeg kjørte forresten!!! Vet ikke helt hvor trygt det var, men det gikk iallefall overraskende bra:) Vel uansett, i Suntec city befinner  en av verdens største fontener seg; "Fountain of wealth". Den er enorm!!! Noen timer på dagen skrur de av vannet og lar folk gå inn til senter av fontenen. Om man går rundt dette senteret 3 ganger med hånden i vannet, vil man bli både rik og velstående... Tror de her... Så vi hadde jo ikke råd til å la 'vær':)

  

På søndag lå vi ved bassenget og solet oss mesteparten av dagen.. Eller for å være mer presis, jeg lå og solte meg, mens Christian satt i skyggen sammen med Filip:) En god "arbeids" fordeling, synes jeg;) På kvelden var vi ute og spiste sammen med et annet norskt par som bor her. Det var veldig hyggelig:)

Ellers så har jeg blitt en "Starbucks addict"!!! Jeg skylder litt på Cristina her, som introduserte meg for "Frappuccino esspresso".. Yammi!!!! Det blir nesten en sånn på meg hver dag.... Sånn går det når man har Starbucks i kjellern:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar