torsdag 31. mars 2011

Leilighet i box:)

Hei igjen! Det som har skjedd siden sist, er at vi endelig har funnet oss en leilighet!!! På tide!! Boligkomplekset heter "Rivergate" og ligger bare 5 minutter unna jobben. Det er fint og stille der og har alt vi trenger!! Veldig fornøyd!!!! Etter planen flytter vi dit 1 mai!:)

I blokken til høyre skal vi bo i 21 etasje.....

Ellers så har det ikke skjedd stort her! Har brukt altfor mye tid på å uroe meg for denne berømte "Dengue myggen".  Blir gal!!! Myggsprayen blir flittig brukt og jeg sitter litt for mye på pc'en googler på symptomer på Denguefeber. Må prøve å slutte med dette her! Og om ikke det var nok, fikk jeg vite at de også har "Munn og klovsyke" her! Ah... Så nå har jeg utstyrt alle veskene mine med antibac for både barn og voksne. Okay, jeg høres kanskje litt paranoid ut nå, men jeg lover at dette vil gi seg... ;) he he he....

Ettermiddagene bruker vi for det meste ute ved bassenget! Da er temperaturen flott og det er godt å ta seg en liten svømmertur før middagen! Filip synes det er nyyydelig.....


Å spise middag selv, er ikke så lett...
Men gøy er det!!




Og en liten digresjon på slutten her: Det "hotteste" å drikke her i Singapore for tiden er: "Bubble Tea"! Det finnes egne "Bubble Tea shops", men vi har ikke fått mulighet til å smake dette ennå, pga altfor lange køer.... he he...


Over og ut:)










2 kommentarer:

  1. Gratulerer med leilighet! Det ser og høres supert ut! Kos dere! Klem <3

    SvarSlett
  2. Grattis med lägenhet i box!! Tjohooo!! Så fint det ser ut, spännande! :o)

    Fina badebilder på gutta, det ser härligt ut! Här har det snöat hela dagen...aaargh, trodde äntligen att våren hade kommit men NEJ DA. Bara att finna fram "snowjoggersena" igjen imorgon... Ha en fin helg! Kram

    SvarSlett