søndag 17. april 2011

Singapore Zoo og Sentosa

Denne uken har gått veldig fort, selv om Christian har vært borte og Filip har vært syk. Lillemann begynner heldigvis å bli bedre nå.. Det føles iallefall sånn:)

På mandag dro jeg på sjømannskirken, og riktig der fikk jeg servert nystekte vaffler! mmmm.... De var nydelige:) Og det syntes Filip også.. he he he.. Jeg møtte også mange andre norske som bor her, så det var koselig. Etterpå var det babysang, men det fikk vi ikke så mye ut av. Filip var en skikkelig urokråke, som ikke ville sitte stille. Hmmm.. Men det var uansett gøy å lære noen nye barnesanger.

På onsdag spiste jeg lunsj med Cristina og den (nye) lille nydelige gutten hennes. Vi dro på PS Cafe på Dempsey - kan virkelig anbefales:) Kjempe god mat (og kake) der....

Christian kom hjem fra Brussel på fredag, og det var super koselig!!! Vi hadde savnet han masse:) Så nå er endelig familien komplett igjen!

På lørdag dro vi til Singapore Zoo!! Jeg elsker jo dyreparker, så dette var jo egentlig mer for min del enn for Filips.. He he he... Filip syntes det var litt stas med de første dyrene vi så, men etter det synes han at det ble kjedelig...




I dag har vi vært på Sentosa og badet og solet oss!! FANTASTISK:)





Til slutt vil vi bare ønske farfar gratulerer med dagen!! HIPP HURRA!!! 
Vi tenker masse på deg og gleder oss til å se deg når vi kommer hjem:) 
Bursdagsklemmer fra oss 3


1 kommentar:

  1. Åh, så koselig uke med besök både på Sentosa, zoon och PS cafe! Wish I was there with you!!! PS Cafe är ju så mysigt...fick du sjekket ut butikkene på Dempsey oxå? Tror John Erdos flyttet dit... ;o) Gläder mig till att besöka Zoon en gång, har aldrig vart där! Märker att Oscar blir mer och mer glad i dyr, speciellt voff voff, bää bäa och kvakk kvakk ;o) Vi har lekt mye ute i helgen, äntligen vår i Bærum! Saknar er massa. Önskar er en fin fin påskeuke, vad är planene tro? BIG HUG <3 från Mamma Mia

    SvarSlett