mandag 11. april 2011

Lek, vin, shopping og ny tann!

Da var nesten søndagen over og Christian har satt seg i taxien på vei til flyplassen. Han skal til Brussel denne uken, så nå er gressenka tilbake igjen;)

I morgen skal jeg og Filip til Sjømannskirken her i Singapore. De har lekegruppe for norske og svenske barn fra kl 10, så det blir gøy!!! Da håper jeg det blir vaffler på meg. he he he.... De er iallefall kjent for det:)

Forrige uke var jeg for det meste innendørs.... Filip har hatt feber og hostet mye, så det har ikke vært noe særlig å dra han med seg ut i varmen. Så "Good-bye" til den så beskjedne brunfargen jeg hadde klart å karre til meg... Nye muligheter vil nok komme:)

Siden vi ikke har kunnet være ute, har jeg og Filip hengt mye på "leke senteret" her vi bor! Det er kjempe flotte rom, både ute og inne med masser av leker, spill og apparater. Så der har lillemann fått svidd av masse energi, de siste dagene. Og takk og lov for det.. For selv om han har vært syk, så har ikke det gått ut over aktivitetsnivået hans... Merkelige greier....



Ellers så har helgen vært super!! På fredag var jeg ute med noen jenter jeg har blitt kjent med her. Vi dro på Dempsey hill og koste oss med god vin... Dempsey var tidligere en militærebase, men nå er det restauranter, gallerier og butikker der... Det var veldig hyggelig:)

På lørdag dro vi til Orchard road for å shoppe - det er "Handlegaten" i Singapore med stor H! Her finner du alt!!! Kjøpesenter på kjøpesenter ligger som perler på en snor... På ettermiddagen måtte vi skynde oss hjem for å forbrede "bursdags-skype party" med søsteren til Christain (Villen) som ble 30 år!! Hurra!!

I dag hadde vi egentlig planer om å dra til "Sentosa", for å bade og sole oss! Det er en kunstig øy rett utenfor Singapore med strender og parker av alle mulige slag (http://www.sentosa.com.sg/en/). Det er visst super fint der, så vi ble veldig skuffet da været ikke var på vår side:(  Så da dro vi på Vivo city istedet. Der fikk Filip lekt litt og vi fikk sett litt i butikker og gått på kafe:) Så det ble en fin dag likevel!!!

Filip har forresten fått en ny tann i dag!! Christian oppdaget den da han skulle pusse tennene hans for noen timer siden! Så nå har han 5 tenner:) Hurra!


Nå er kl 24:00, så nå er det på tide å legge seg...

God natta:)


Fikk forresten nettopp beskjed på øret her, at flyet til Christian er forsinket! Så nå må han sitte der på flyplassen til kl 3 i natt, før han kommer seg avgårde + at han mister flyet videre fra Zurich til Brussel:( Stakkars mannen min.....

2 kommentarer:

  1. Dette må være den koseligste bloggen jeg har sett:-) Heldigvis så kom jeg meg til Brussel til slutt. Sees på fredag! Savner dere!

    SvarSlett
  2. Helt enig med Christian, kjempefin & koselig blogg! Koser meg massa med å lese den :o) Så fint bildcollage du hade lagat på lillegutt, han er så skjønn! tuffe klær på en tøff gutt :o) Den lekplatsen ser helt topp ut!! Den skulle Oscar gjerne lekt på, veldig aktivitetsnivå de har om dagen! Ha en fin dag vennen, snakkes snart... :o)

    SvarSlett