tirsdag 22. mars 2011

Første døgn i Singapore

Ja, da er vi her i Singapore! Flyturen gikk overraskende bra, selv om Filip ikke ville sove... Vi har nå innkvartert oss midlertidig i 17ende etasje, i en høyblokk midt i byen. Så jeg må si at det er ganske så stor overgang fra rekkehuset vårt på Jar... Selv om luftfuktigheten her er veldig høy, så går det overraskende bra.. Vi dukket oss litt i bassenget her i går, så det var nydelig..

Møte med folket her, har vært veldig positivt. De innfødte må jeg si er over gjennomsnittet interresert i små barn med blå øyne. Til og med unge menn skal bort å hilse og ta på han.. Merkelig greier...

Et lite reisetips her på tampen: Om dere skal fly med Thai airways, slik som vi gjorde, så har de ikke flyseler til barn... Litt merkelig, men tror det kan kjøpes...


     

3 kommentarer:

  1. hei hei min venn :) så koselig blogg da! Og fine bilder av dere, særlig det hvor Filip sitter med øretelefoner på hode og kikker ut av vinduet... så skjønn!!
    så må jeg få lært meg den tidsforskjellen... så du slipper disse meldingene sånn på nattestid hehe.
    Kos dere videre, med bassenget og greier... ;)
    snakkes.
    klem klem

    SvarSlett
  2. Ah Poni er så god; han er så komfortabel på fly at han nok blir pilot en dag, savner han og dere masse allerede jeg. Men lørdag blir det skyping håper jeg :)

    SvarSlett
  3. Åååååååå, fine dere:) Superkoselig bilde av dere alle tre - og kjempestas å se på Flipp (som han nå kalles hos oss;)) kose seg på flyet! Fine gutten:)
    Kos dere i sol og varme og nyt den nye hverdagen:*

    SvarSlett